شرایط و قوانین

با عرض سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان و همراهان همبشگی فروشگاه اینترنتی هیواتحریر
استفاده از کالا و خدمات این فروشگاه منوط به قبول شرایط ذیل می باشد:
شرایط و مقررات فروشگاه اینترنتی هیواتحریر
۱- هنگام خرید کالا در انتخاب محصول دقت نمایید که کالای انتخابی شما همان محصول مد نظر و مورد نیازتان باشد، کالای فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نخواهد شد.
۲- فروشگاه اینترنتی هیواتحریر واسطه ای است، بین شرکت های عرضه کننده کالا و مشتریان، قیمت محصولات بر مبنای قیمت گذاری شرکت های عرضه کننده کالا وشرایط عمومی بازار می باشد.
۳- خدمات پس از فروش و گارانتی بر عهده شرکت های تولید کننده و وارد کننده کالا می باشد. فروشگاه اینترنتی هیواتحریر در قبال خدمات پس از فروش و گارانتی کالاها مسئولیتی قبول نمی کند.
۴- اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالاها از کاتالوگ های ارائه شده توسط شرکت های عرضه کننده کالا و سایت های معتبر تامین شده است. فروشگاه اینترنتی هیواتحریر هیچ گونه مسئولیتی را در قبال اطلاعات  محتوای مبهم و یا خطای نگارشی احتمالی را عهده دار نخواهد بود به همین دلیل در صورتی که اطلاعات غیر صحیحی در سایت مشاهده نمودید، حتماً قبل از خرید ان را با ما در میان گذاشته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
۵- کلیه هزینه های ارسال از محل استقرار فروشگاه اینترنتی هیواتحریر تا محل تحویل کالا به دست مشتری، به عهده خریدار خواهد بود.
۶_ تمامی سفارشات از طریق اداره پست جمهموری اسلامی ایران ارسال میگردد و دارای گدرهگیری می باشند
۷- فروشگاه اینترنتی هیواتحریر به هیچ وجود اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص و طرفین واگذار نخواهد کرد و ضمناً تعهد است که از حریم خصوصی کاربران محافظت نماید.
۸- کاربران در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند،در صورت ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.اطلاعات کاربر از قبیل آدرس، ایمیل، نشانی و تلفن هایی که در پروفایل ذخیره شده است به عنوان اطلاعات رسمی مورد استفاده قرار خوهد گرفت و تمامی مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آن صورت خواهد گرفت.
۹- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است، به استثنای شهر کرمانشاه کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.
۱۰- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.