سوالات متداول

1.چرا برای خرید از هیوا تحریر، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت هیوا تحریر موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی هیوا تحریر به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

  1. روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت هیوا تحریر ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان هیوا تحریر بوسیله ایمیل و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

3. برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی هیوا تحریر، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 تا17:30) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

  1. در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان هیوا تحریر در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما ایمیل می کنند.

 

  1. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی هیوا تحریر تماس بگیرید.  اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

6. آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با هیوا تحریر تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، ایمیلی از طرف هیوا تحریر برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت هیوا تحریر با شما تماس خواهند گرفت.

  1. زمان اعلام شده از طریق ایمیل برای تحویل کالا برای من مناسب نیست. راهکار لازم چیست ؟

کافیست از قسمت تماس با ما با واحد پشتیبانی هیوا تحریر تماس بگیرید.چنانچه این امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت.

  1. آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛  اما هدف هیوا تحریر این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

9.آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

فقط در شهر کرمانشاه امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. این امکان فعلا برای سفارش های به مقصد شهرستان وجود ندارد.